miercuri, 21 septembrie 2011

Ce mi-am luat #1

Am avut azi ceva bani si-am intrat intr-o librarie. Mi-a atras atentia si-am profitat de ocazie sa mi-o cumpar.




The New Yorker a inventat cuvantul „nicholsonian“ pentru a descrie comportamentul obsesiv al eroilor din romanele extrem de amuzante ale lui Geoff Nicholson.In acest incitant si foarte amuzant roman al sau, obsesia este Londra - iubita si urata in moduri diferite de Mick, Judy si Stuart. Dar, asa cum se intampla intotdeauna cu marile orase, Londra conspira cu destinul pentru a-i face sa se intalneasca, dar si pentru a-si indeplini propriile ei scopuri.Subtil, complex si plin de umor negru, Londra insangerata este „romanul londonez“ al lui Geoff Nicholson. Pentru toti cei care, tinand o harta in mana, s-au simtit straini intr-un oras necunoscut sau chiar in propriul lor oras, Londra insangerata este dovada limpede ca harta nu coincide cu realitatea.


Voi ati citit-o? V-ar atrage?


Pzzike

0 comentarii: