miercuri, 7 decembrie 2011

Castigatorii la Premiem un citat!!!!

Deeeci ca sa nu va retin prea mult si pentru ca nici mie nu-mi place sa fiu tinuta pe ace am sa zic inainte ceva, ca sa lamuresc, apoi anunt castigatorii. N-am ales aceste citate dupa cat de lungi au fost, din ce carte sau de la ce autor. Am ales dupa cum mi-au placut si chiar la un moment mi-a fost greu sa ma hotarasc intre cateva din ele. Fiecare e special in felul lui, dar din pacate nu pot sa aleg decat 2 castigatori.

Castigatorul cartii oferite de libraria online este Carmine
imi doresc http://www.libris.ro/literatura-universala/eve---anna-carey-LED978-973-102-397-7--c7509--p374512.html 

Citat: "Destinul ne asteapta intotdeauna la coltul strazii. In chip de derbedeu, de curva ori de vanzator de loterie: cele trei intruchipari preferate ale sale. Dar nu va da buzna peste noi in casa. Va trebui sa iesim in intampinarea lui." - Carlos Ruiz Zafon

 Castigatorul cartii oferite de mine este ancasidenisa

carte dorită:N-am venit sa țin un discurs - Gabriel Garcia Marquez sau Cum sa uiți o femeie - Dan Lungu

citat:”Tatuajul înseamna să înțelegi că oamenii, în misterul lor confuz, vor doar să-și revendice trupurile ca fiind ale lor, ca să-și construiască un far sau să-și ridice o grindă, să elaboreze un manifest, să avertizeze, să sărbătorească, să povestească despre ei. Tatuajul însemna să înțelegi că pentru ca trupul să renască și să fie din nou subjugat, trebuie mai întâi să fie distrus și eliberat. El însemna emancipare și robie, cenușă și pasărea Phoenix. Frumusețe și distrugere, vechiul truc. Acesta era contractul” (Sarah Hall - Michelangelo electric)

Cartea oferita de mine este :

ancasidenisa daca vrei acest premiu te rog sa-mi zici prin e-mail. Daca nu vrei aceasta carte poti sa-mi spui ca refuzi si nu-i nimic, am sa aleg alt participant care poate o va vrea.

Rog ambii castigatori sa-mi trimita un e-mail cu datele personale complete si inca o data cartea ce-o vor. Ceilalti care n-ati castigat nu va descurajati, vor mai fi concursuri!

3 comentarii:

Simona Tucu spunea...

Felicitari castigatoarelor!!! :)

sakura spunea...

Felicitari castigatorilor.

ancuvonc spunea...

SCUZA-MA de intarziere. nu ca nu o vreau! doar ca am fost prinsa in multe treburi si nu am apucat sa navighez pe internet. mai este valabil?