sâmbătă, 10 decembrie 2011

Caut castigator!

Asa cum zice si titlul doresc sa ofer premiul ce trebuia primit de ancasidenisa pentru ca au trecut 3 zile si n-am primit nici un semn de la ea. Mi se pare nedrept sa mai astept pentru ca mi-a aratat deja interesul ei. Deci primul care va posta un comentariu la postul meu va primi cartea si-l rog ca in cel mai scurt timp sa-mi trimita un e-mail cu numele sau complet, adresa completa si un numar de telefon la adresa mea de e-mail sadiko_psik13@yahoo.com sau psihotic.pill@yahoo.com . N-as vrea ca aceasta carte sa nu-si gaseasca o noua casa tocmai in preajma Sarbatorilor. Ar fi trist!

Pzzike


Edit: 
Premiul merge la Mad@, caci a raspuns prima. Maine il pun la posta!

2 comentarii:

Mad@ spunea...

Eu :D

Alina Canura - Anghel spunea...

eu ... m-am trezit prea tarziu :))