miercuri, 11 aprilie 2012

Leapsa #2

Revin cu o leapsa, insa de data aceasta o sa raspunda si noua mea colega Carmine. O puteti lua si voi "cu imprumut". Am imprumutat-o tot de la Niahara .


1. Din ce an ati inceput sa cititi fantasy si care a fost prima carte de acest gen citita?
Pzzike: Hm, cred c-am inceput sa citesc de prin 2010 si prima carte a fost primul volum din Trilogia Cercului.


Carmine: Cred ca era undeva prin vara lui 2004, daca nu ma insel. Si am inceput si eu cu binecunoscuta serie Harry Potter, pe care o iubesc si o voi iubi mereu, recunosc. Prima carte am citit-o pe plaja si am terminat-o intr-o zi si jumatate. Pe atunci, copil de opt ani fiind, parea o mare realizare. 

2.Ultima carte castigata la un concurs:
Pzzike: Obsesia de Karin Slaughter

Carmine: "Eve" de Anna Carey. Toamna trecuta, chiar pe acest blog.

3.Ultima carte cumparata:
Pzzike: Clubul V de Kate Brian cu Bravo si cu o zi in urma Minciuni din dragoste de Diane Chamberlain cu Libertatea pentru femei.

Carmine: "Clubul V" de Kate Brian, am cumparat-o chiar ieri cu Bravo. Desi azi trebuie sa iau si "Jocurile foamei" de la posta.

4.Citatul preferat:
Pzzike: Imi plac multe, insa acum imi amintesc de unul din O zi de David Nicholls: "O poveste amuzanta ? Emma impunge butonul de parca ar scoate un ochi. Nu vrea o poveste amuzanta, vrea o schimbare, o sansa, nu anecdote. Viata ei e plina de anecdote, un sir nesfarsit de ticalosi, acum vrea ceva care sa mearga bine, macar o data.
Vrea succes sau macar o speranta de succes."

Carmine: Nu as putea spune ca am unul, imi plac foarte multe. Dar singurul care imi vine pe moment ii apartine lui Cioran: "Toate apele au culoarea inecului."

5.Autoarea/autorul preferat/a?
Pzzike: Imi plac mai multi autori, insa cel mai mult ar fi Mircea Cartarescu. Desi nu-i pot lasa deoparte nici pe Richelle Mead, Guillaume Musso, Marc Levy, Rachel Caine, Agatha Christie si multi altii. Fiecare are genul lor pana la urma si n-ai cum sa alegi doar unul.

Carmine: Chiar nu as putea sa aleg, ar trebui sa vorbim de fiecare gen in parte. Pentru mistery in mod clar Agatha Christie, dar despre altul cu siguranta nu pot sa spun pe moment.

6.Personajul preferat din orice carte:
Pzzike: Si eu care credeam ca intrebarea de dinainte a fost una grea:)). Chiar nu pot sa aleg si daca ar fi sa-i numesc pe toti or as uita vreun personaj or as scrie cateva pagini.

Carmine: N-as putea lua pur si simplu un personaj. As putea sa zic Billie, din "Fata de Hartie", dar ar trebui sa o iau la pachet cu Tom. Ei pur si simplu isi dau viata unul altuia. 

7.Prima recenzie facuta vreodata:
Pzzike: Cred ca la Fata de hartie de Guillaume Musso.

Carmine: Nu-mi amintesc exact, dar cred ca a fost la cartea " Dupa inmormantare" de Agatha Christie.


Pzzike  &  Carmine

4 comentarii:

Oanaaa. spunea...

Hehe, Carmine, se vede ca iti place Agatha Christie :x

!Melamine spunea...

In sfarsit cineva care ma intelege :))

Simona spunea...

As vrea si eu sa citesc Fata de hartie :D Am auzit multe vorbe bune despre aceasta carte. Frumoase raspunsurile voastre.

Diana spunea...

De la un timp am vazut pe blog`uri numai "lepse":))