marți, 10 aprilie 2012

Petrecerea de Halloween



Scriitoarea Ariadne Oliver a fost invitata la Woodleigh Common, unde este organizata o petrecere de Halloween pentru un grup de adolescenti din sat. 
Una dintre invitate este o tanara bine-cunoscuta pentru povestile despre crime si intrigi pe care le spune. Cand fata este gasita inecata, Ariadne se intreaba ce adevaruri ascundea ultima poveste relatata de fata. 
Care dintre invitatii la petrecere a dorit sa o reduca la tacere? Demascarea criminalului se va dovedi o misiune destul de dificila pentru Hercule Poirot, mai ales ca nimeni din Woodleigh nici macar nu crede ca aceasta crima s-a petrecut... 
_________________________ 

Este a doua carte de la aceasta autoare pe care o citesc si deja am inceput sa indragesc stilul ei pentru ca desi e simplist nu e de aruncat, ci chiar de pretuit. Te face curios, te intriga, iti ofera tot felul de indicii si presupuneri care te conduc pe parcursul cartii spre diferite persoane si la final e fix cine nu te asteptai. Nu am prea multe de spus deoarece doar daca cititi carti de la ea veti descoperi cum sunt. Sfatul meu e sa incercati.

Pzzike

4 comentarii:

Oanaaa. spunea...

Hm, uite pe asta nu am citit-o :-? m-ai facut curioasa

!Melamine spunea...

Este superba!! :X:X Simplu si de efect!

Simona spunea...

Toate romanele ei sunt minunate! Sper sa le pot citi pe toate :D Sa te uiti si la serial daca te intereseaza :-D

Diana spunea...

Nu am citit nici un roman de al autoarei, dar orice este un inceput.