sâmbătă, 19 mai 2012

Rezultate concurs digital!

Sal'tare!

Sunt total dezamagita de numarul participantilor si ma intreb de ce doar atat. Nu v-au placut cartile oferite? Nu va place blogul? 
Credeti ca erau prea grele conditiile de inscriere? 


Din aceasta cauza, a numarului mic de oameni inscrisi, am decis ca fiecare din participanti isi pot alege DOUA carti din cele TREI oferite ca premii. 


Astept un e-mail de la voi in care sa precizati username-ul cu care v-ati inscris si numele e-book-urilor alese pe adresa sadiko_psik13@yahoo.com


Pzzike

3 comentarii:

Simona spunea...

Cel mai probabil a fost o perioada aglomerata pentru toti. De unde si numarul mic de participanti :-?

Ştefana Alexandra spunea...

Eu cred că majoritatea deja deţin cărţile puse în joc, eu personal am două din trei ;))

!Melamine spunea...

Eu am trimis mail abia acum. Sper sa fie inca valabil :))