marți, 17 iulie 2012

5 colectii la 35% reducere - Nemira.ro


Nemira iti ofera peste 180 de titluri cu o reducere de 35%.
Profita saptamana aceasta de 35% reducere pentru toate titlurile din colectiile BontonBabelNemira ClasicDamen Tango si Diverse.
RECOMANDARILE NOASTRE:
Un gentleman in strainatate
de Lloyd Bridges & Bryan Curtis
Bonton 
Sentimentul unui sfarsit
de Julian Barnes
Babel
Palatele verzi
de W.H. Hudson
Nemira Clasic
Fiicele regineri fecioare
de Jeane Westin
Damen Tango 
Tigara. Povestea unei seducatoare
de Didier Nourisson
Diverse
Borgia. Pacatele familiei
de Sarah Bower
Diverse
Oferta este valabila in perioada 16-22 iulie si nu se cumuleaza cu alte promotii sau cupoane de reducere.
35
cumpara acum

Prinde reducerea flash!
40
Nemira iti ofera o reducere flash! 

De marti, 17 iulie, de la ora 10:00, pana ziua urmatoare la aceeasi ora, poti cumpara romanul Pacate originare, scris de Don Winslow, cu o reducere de 40%.
Razboiul drogurilor a inceput...
Art Keller este agent in cadrul brigazii antidroguri, care face din munca sa o obsesie si nu se sfieste sa incalce legea pentru a servi justitia. Adan Barrera este mostenitorul unui imperiu al narcoticelor, si isi ascunde brutalitatea in spatele unui sarm deosebit. Nora Hayden este o prostituata de lux care isi cunoaste bine interesele. Iar Sean Callan este un asasin platit de Mafie, un ucigas cu sange rece care s-a saturat de viata pe care o duce.


cumpara acum



Toate la nemira.ro

3 comentarii:

!Melamine spunea...

Cum nu imi place nici marac o carte de aici , nu regret ca am ratat oferta.

Andreea spunea...

Uite ca prin minune mai gasesc si eu cate un titlu de la Nemira,care imi place.

Diana spunea...

Cartea Tigara mi se pare interesanta,dar nu cred ca o voi citi.Asa la prima vedere cam toate cartile imi plac.