luni, 20 august 2012

33% de la TREI - o saptamana/un autor


Stimaţi cititori,
În această vară vă oferim săptămânal reduceri de -33% pentru cei mai buni autori ai noştri . În această săptămână - Liza Marklund.


Stieg Larsson



Născută pe 9 septembrie 1962 în Suedia, Liza Marklundeste jurnalistă şi autoare de romane poliţiste. Este, de asemenea, coproprietară a Editurii Piratförlaget, a treia ca importanţă din Suedia, şi editorialistă la tabloidul suedez Expressen. A publicat opt romane în seria Annika Bengtzon, serie care i-a adus faima internaţională. 
Este ambasador UNICEF. Locuieşte în Spania, cu soţul ei, Mikael. 
De aceeaşi autoare, la Editura Trei au mai apărut: Prime-Time, Explozii în Stockholm, Studio 69, Fundaţia Paradis.

4 comentarii:

Diana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Diana spunea...

De Explozii in Stockholm am auzit, de restul nu.

!Melamine spunea...

Imi plac cartile ei :X Nu am citit eu foarte multe ,dar cele pe care le-am citit au fost carti bune :X

Andreea spunea...

Sper sa fie si alti autori.De la ea sincer nimic nu m-a atras in mod deosebit.