sâmbătă, 25 august 2012

Intrebari + Anunt

Sal'tare!

Asa cum spune si titlul am doua intrebari pentru voi cititorii, referitoare la concursurile ce se desfasoara si se vor desfasura pe blog. As vrea sa stiu daca preferati concursurile de creatie (adica proza, poezie, fan art), fulger, de fidelitate sau cu random.org. Ca sa stiu cum le organizez de acum incolo. A doua intrebare ar fi: daca preferati e-book-urile (adica volume in format digital) sau cartile obisnuite. 

As vrea sa raspundeti cat mai multi pentru ca e in interesul vostru:)


Acum anuntul. Pe 20 septembrie blogul Nervi de toamna implineste 2 ani. Am de gand sa organizez  un concurs aniversar mai mare sau altele mai mici. Acum depinde de raspunsurile voastre cum va fi si care vor fi premiile. Mai jos o sa postez ce ar carti ar putea  sa fie oferite ca premii. Atat e-books, dar si carti normale. Daca intre timp se mai aduna atunci veti avea surprize, insa nu se stie.

Cartile e-book:



Cartile in format normal (da stiu sunt mai putine ca cele e-books):



N-am pus nici toate e-book-urile, dar nici toate cartile. Insa am vrut sa va arat ca ce ati putea castiga:). Astept raspunsurile voastre pentru ca, repet, e in castigul vostru.

9 comentarii:

Cristinna spunea...

Pai... eu as vrea concursuri de creatie sau fulger.Si cartile... tiparite ;x, dar si cele e-book... dar mai putin;]]

Sandy spunea...

Prefer concursurile cu random (desi in ultimul timp nu am mai castigat nimic) si de fidelitate; prefer cartile obisnuite pentru ca nu am un e-book reader.

Andreea spunea...

Eu prefer fulger, de fidelitate sau cu random.org ca la astea am noroc
Pe mine una ma atrag ambele premii:D

Diana spunea...

Prefer concursurile fulger si random si cartile normale.

!Melamine spunea...

Eu prefer concursurile de fidelitate ,fulger si random pentru ca la cele de creatie nu ma prea pricep :)) Ca si premii prefer cartile obisnuite , dar ma atrag si cele in format ebook.

diana_andreea2994 spunea...

prefer concursurile cu random, si ca premii prefer cartile tiparite

Michikit spunea...

Din pacate nici eu nu am un e-book reader si desi sunt foarte multe carti foarte noi si foarte bune, de obicei ma inscriu la concursurile cu carti print.
In ceea ce priveste tipul concursurilor, imi plac cele de creatie, in special fan art. Imi place sa muncesc pentru carti, ca apoi daca se intampla sa castigi sa simti ca iti este apreciata munca. Sper ca ai inteles.
Asta nu inseamna ca nu ma inscriu si la cele cu randomn si fulger si cateodata si cele de fidelitate...numai ca la cele de fidelitate de foarte putine ori ajung sa comentez mai mult cat sa ajung macar in top 5. :))

Larisa spunea...

Eu prefer concursurile fulger sau random, sunt cele mai corecte. Cat despre carti, cele tiparite.

Ştefana Alexandra spunea...

Mie îmi plac concursurile cu cărţi electronice:-? sunt foarte tarei cărţile în general şi sunt toate super noi.