duminică, 12 august 2012

ORAŞUL OASELOR! - film


Ecranizarea bestsellerului ORAŞUL OASELOR, cartea întâi din seria de succes Instrumente mortale de Cassandra Clare, publicată în România de editura LEDA; începe sa prindă contur – ScreenGems/Sony anuntând începerea filmărilor şi lansând săptămâna trecută site-ul oficial al peliculei, de unde veţi putea afla numele actorilor implicaţi în acest proiect cinematografic: www.themortalinstrumentsmovie.com.
Lansarea filmului este programată pentru luna AUGUST 2013.
Personajul principal al cărţii Oraşul Oaselor şi, implicit, al seriei INSTRUMENTE MORTALE – Clary Fray – va fi interpretat de actriţa Lily Collins, cunoscută din rolul jucat în Abduction (2011), alături de Taylor Lautner, şi în Mirror Mirror (2012), alături de Julia Roberts.

ORAŞUL OASELOR
Cartea întâi din seria Instrumente mortale de Cassandra Clare
Stranie, întunecată şi sexy!
• Seria Instrumente mortale de Cassandra Clare este New York Times Bestseller;
• Stephenie Meyer, celebra autoare a hit-ului internaţional Amurg, este fan declarat al acestei serii;
• Seria este comparată cu deja celebrele Harry Potter şi Buffy, Spaima vampirilor;
• Bijuteriile inspirate de obiectele magice din roman se vând cu succes online.

“Seria Instrumente mortale creează o lume de poveste în care aş fi încântată să trăiesc. Absolut minunată!” – Stephenie Meyer, autoarea romanului Amurg
Un roman urban fantasy pentru tineri de toate vârstele, cu o acţiune plină de suspans, ritm alert, imaginaţie şi originalitate!

8 comentarii:

Ale Criss spunea...

Abia astept sa apara, desi nu imi place actorul care il joaca pe Jace :p Mereu mi l-am imaginat pe Jace ca Alex Pettyfer sau ceva de genu'

mayabijoux spunea...

can'wait!!! deci trebuie neaparat sa citesc cartile, cat mai repede, ca sa inteleg filmul, sa stiu despre ce e vorba! bine ca le am.

Ştefana Alexandra spunea...

Am auzit că va juca tipul super frumos din August Rush în film! :X Cel care l-a interpretat pe tatăl băiatului:D

Unknown spunea...

Am citit cartile si mi-au placut, deci abia astept filmul!

Diana spunea...

Nu am citit cartile dar din cate am auzit cartile merita 7/5, deci asteptam si filmul. Cu siguranta pana va aparea filmul, cartile vor fi citite de mine.

!Melamine spunea...

Nu stiu ce sa zic de film. Adica vreau sa-l vad si o sa il vad , dar cand ma gandesc cine il joaca pe Jace parca nu mai vreau :| La fel ca si Ale Criss eu il voiam pe Pettyfer .

Andreea spunea...

Nu am citit inca aceasta serie,desi imi doresc tare mult,insa ma bucur ca o sa apara film<3

!Melamine spunea...

Mi se pare atat de departe ziua cand va aparea filmul...