luni, 13 august 2012

7 comentarii:

mayabijoux spunea...

e cat se poate de adevarat!

Ştefana Alexandra spunea...

Eu dorm prea mult pentru sănătatea mea. ar trebui să visez mai mult trează;)) visele când eşti treaz sunt super.

Unknown spunea...

E adevarat, dar si cand visez e super :)

Diana spunea...

Cu siguranta nu dorm foarte mult, deoarece mama pleaca la serviciu la ora 7. Atunci incepe calvarul.
Si cand visul este mai frumos atunci te trezesti la realitate.

!Melamine spunea...

Sunt frumoase toate visele. Dar cand ti se implinesc in viata de zi cu zi este extraordinar.

Andreea spunea...

Eu sunt o visatoare prin definitie=)),insa stiu eu ca o sa le fac realitate>:)

!Melamine spunea...

Si eu sunt visatoare. Poate unora li se pare un lucru rau sa ai prea multe vise , dar eu cred ca ele te ajuta in viata :d