miercuri, 26 decembrie 2012

Lista - carti citite in 2012




Asa cum am zis intr-o postare anteriora (care sper ca s-a postat, fiind programata ca si aceasta) am sa postez lista ce cuprinde cartile citite de mine in 2012. Nu sunt multe, ci chiar putine comparativ cu cate as fi putut citi, biblioteca mea inca are carti care ma asteapta de ceva vreme. Insa tinand cont ca am avut bacalaureatul in vara si putin timp eu zic ca m-am descurcat. Oarecum. Sper ca la anul sa citesc si mai mult, poate chiar sa dublez numarul cartilor, dar vom vedea. Iata lista:


1. ZEN de Mircea Cartarescu
2. O zi de David Nicholls
3. Petrecerea de Halloween de Agatha Christie
4. Craciunul lui Poirot de Agatha Christie
5. Parfumul de Patrick Süskind
6. Oglinda sparta de Agatha Christie
7. Cei cinci purcelusi de Agatha Christie
8. Moarte pe Nil de Agatha Christie
9. Insomnia de Charlie Huston
10. Tristeti de sucub de Richelle Mead
11. Crima la vicariat de Agatha Christie
12. Disparuti fara urma de Cecelia Ahern
13. Casa de sticla - Vampirii din MorganVille vol. 1 de Rachel Caine
14. Balul fetelor moarte - Vampirii din MorganVille vol. 2 de Rachel Caine
15. Aleea intunericului - Vampirii din MorganVille vol. 3 de Rachel Caine
16. Academia Vampirilor de Richelle Mead
17. Banchetul nebunilor - Vampirii din MorganVille vol. 4 de Rachel Caine
18. Initierea - Academia Vampirilor vol. 2 de Richelle Mead
19. Chimie perfecta de Simone Elkeles
20. Atingerea umbrei - Academia Vampirilor vol. 3 de Richelle Mead
21. Cele Tre1spr3zece motive de Jay Asher
22. Blestemul focului de Chloe Neill
23. Juramant de sange - Academia Vampirilor vol. 4 de Richelle Mead
24. Luna plina de Kelley Armstrong
25. Iubitul virtual de Kate Brian
26. Maestrul de John Grisham 
27. Elixirul vietii de Kenneth Oppel
28. ...si la sfarsit a mai ramas cosmarul de Oliviu Craznic
29. Biblioteca umbrelor de Mikkel Birkegaard
30. Invocarea – Fortele Raului Absolut vol. 1 – de Kelley Armstrong
31. Revelatia – Fortele Raului Absolut vol. 2 – de Kelley Armstrong
31. Pe culmile disperarii de Emil Cioran
32. Obsesii letale de Jonathan Kellerman
33. Fahrenheid 451 de Ray Bradbury
34. Limitele spiritului - Academia Vampirilor vol. 5 de Richelle Mead
35. Shining de Stephen King
36. Erzsebet Bathory. Contesa sangeroasa de Rebecca Johns
37. Dewey. Pisoiul din biblioteca unui mic oras cucereste lumea de Vicki Myron
38. Muncile lui Hercule de Agatha Christie
39. Altfel de ingeri vol. 1 de Lili St. Crow
40. Iubitul nefericit de Alberto Moravia
41. Misterul Regelui. Despre scris de Stephen King
42. Setea de Carrie Jones
43. Taci si uita! de Carlene Thompson


Cam aceasta ar fi lista. Ca poate mai reusesc eu sa termin inca doua, trei carti pana la finalul anului, pe care le voi adauga dand un edit, este alt lucru. Chiar daca n-am citit mult am incercat autori noi care mi-au placut (respectiv Carrie Jones, Richelle Mead, Rachel Caine, Kelley Armstrong, Stephen King, Lili St. Crow) si am bifat niste carti/serii pe care doream de mult timp sa le citesc. Deci cred ca anul acesta a fost totusi unul bogat pentru mine in calitate, in descoperirea si imbogatirea culturii literare si nu neaparat in cantitate. Astept si listele voastre sau imi puteti lasa un link catre ele:)

1 comentarii:

Alina P. spunea...

Ooo, ai citit ceva anul asta. Cu vreo 2-3 carti mai multe ca mine :D
Vad ca iti place Agatha Christie, ma bucur sa vad ca e si pe lista ta. Chiar scrie super! :)
Sper ca anul viitor sa citesti la fel de multe carti, daca nu chiar in plus.