sâmbătă, 29 decembrie 2012

Realizari in 2012


Cu totii ne propunem anumite obiective de bifat intr-un an si speram sa le si facem sau macar jumatate din ele. Am avut multe in acest an, doua chiar grele, cum ar fi luatul Bac-ului din prima si intrarea la facultatea dorita. Au mai fost si altele ca scrierea unui roman, citirea multor carti, vizualizarea de filme si/sau seriale. Plimbarile, lenevitul, somnul, iesitul cu prietenii etc. Haideti sa vedem ce-am reusit sa fac:


* am luat BAC-ul
* am intrat unde am vrut la facultate
* am citit aproape 50 de carti
* am vazut aproape 80 de filme
* am iesit cu prietenii/la plimbari/prin oras
* am devenit mai tupeista/indrazneata/ironica/sarcastica
* unii prieteni au disparut
* am inceput multe proiecte legat de scris, n-am finisat nimic (roman)
* am vazut multe/putine seriale
*am dormit


Cam acestea ar fi "marile" mele realizari si sa speram ca anul viitor va fi mai darnic.

0 comentarii: