sâmbătă, 12 ianuarie 2013

O carte pe saptamana - campanie

Sal'tare!

Am obiceiul sa urmaresc multe bloguri si mai ales ale unor cititori impatimiti de carti ca si mine sau si mai avizi de lectura. Asa ca am aflat de pe doua bloguri de o campanie numita O carte pe saptamana. Cu totii cred c-avem saptamani in care citim trei, patru carti si altele cand nu citim niciuna. Ba n-avem chef, timp, ne e lene, insa pofta tot sta acolo intr-un coltisor asteptandu-ne. De ce sa n-o invitam la un pahar de apa minerala (eu asta beau) si un fursec si sa citim impreuna? Asa ca am zis sa ma alatur si eu campaniei, caci ideea imi place, iar bannerul e foarte dragut. *da sunt subiectiva;))*. Acesta este bannerul: 

Ca de obicei veti gasi in partea dreapta a blogului cartea sau cartile pe care le citesc in acel moment si ca si pana acum vor sosi si recenziile. Deci daca vi se pare draguta ideea campaniei sau va entuziasmeaza domnul verzisor inteligent cum am patit eu va puteti alatura campaniei. Si daca sunteti simpatici:) lasati-mi si link intr-un comment ca sa vad ce cititi.

Blogul ce a initiat campania Camaruta cu de "toate" . 

Nu va mai spun decat spor la citit si nu uitati sa luati si o gura de aer dupa ce terminati cartea si inainte sa luati alta scrieti recenzia!

3 comentarii:

Ştefana Alexandra spunea...

Ce tare că te-ai alăturat şi tu campaniei :D

Crina @Reading Addict spunea...

N-am putut sa-i rezist!;))

Alina Canura - Anghel spunea...

Saptamana asta am citit "Cartea pierduta a vrajitoarelor",
http://alina-anghel.blogspot.ro/2013/01/cartea-pierduta-vrajitoarelor-deborah.html