miercuri, 13 februarie 2013

Ce mi-am mai luat/primit/schimbat #14

Sal'tare!

De la ultima postare am mai cumparat trei carti, am primit una in urma unui schimb si doua pentru recenzie in cadrul campaniei vALLuntar editia a II -a de care v-am vorbit. Pozele le gasiti mai jos si am rugamintea ca la cele doua recenzii vALLuntare sa lasati comentarii ca sa putem planta si reinvia padurile din tara. Doar toti avem nevoie sa respiram aer curat si sa avem verdeata in jur, nu? 

Cartile cumparate sunt:


Cartea primita la schimb:


Si cele doua carti de la ALL pentru campania vALLuntar :


Asa ca acum nu-mi ramane decat sa le citesc, incepand cu cele vALLuntare. Voi ce-ati mai cumparat/primit?

1 comentarii:

Anonim spunea...

Lectura placuta Cristina! eu in afara de cartile primite de la tine, am mai castigat una care mi-a venit ieri, Sinele de doua milioane de ani de anthony stevens, care vorbeste despre psihologia viselor si provenienta lor! felicitari pentru ca te-ai alaturat campaniei all! cum publici recenzii o sa comentez si eu, fiindca este nemaipomenit cum printr-un simplu comentariu pot contribui si eu la renasterea padurilor!