luni, 18 februarie 2013

RECENZIE - Losing It (Losing It #1) by Cora Carmack

Descriere:

Virginity. 

Bliss Edwards is about to graduate from college and still has hers. Sick of being the only virgin among her friends, she decides the best way to deal with the problem is to lose it as quickly and simply as possible-- a one-night stand.

 But her plan turns out to be anything but simple when she freaks out and leaves a gorgeous guy alone and naked in her bed with an excuse that no one with half-a-brain would ever believe. And as if if that weren't embarrassing enough, when she arrives for her first class of her last college semester, she recognizes her new theatre professor. 

She'd left him naked in her bed about 8 hours earlier. 

RECENZIE:

Am citit cartea pentru ca mi s-a parut draguta, simpatica, uşor de citit si chiar mă bucur ca am citit-o. Chiar daca i-am dat doar 3/5 asta nu inseamna ca nu mi-a placut, ca a avut ceva ce mi-a stat in gat sau m-a plictisit; ci i-am dat aceasta nota in raport cu alte carti citite, deci nu datorita ei insesi. 

Ideea nu e una foarte originala, legata de pierderea virginitatii sau legata de o relatie, interzisa, cu proful tău. Insa faptul cum e pusa in scena, cum sunt construite personajele, situatiile care uneori sunt comice, si mai ales scuza lui Bliss, te fac sa iubesti cartea, sa astepti reactiile personajelor, sa observi prietenia dintre personaje, iubirea care nu inseamna doar sex si faptul ca da, o relatie poate sa apara si dupa un one-night stand sau o incercare a lui. Caci pana la urma nu e viata plina de surprize? 

Ca personaj cel mai mult mi-a placut Garrick si recunosc, cui nu i-ar placea un tip blond, cute, smexy, care are o placere pentru carti si un farmec al lui. Aşa ca daca vreti o lectura usoara, care sa va transforme câteva ore in ceva frumos, vreti personaje simpatice si o relatie placuta, intensa, interesanta, care oscileaza intre prietenie, iubire, atractie, sex si un strop de interzis eu v-o recomand.


3/5

0 comentarii: