marți, 12 martie 2013

Leapşa Liebster

Sal'tare!

In primul rand multumesc lui furelise pentru leapsa. N-am sa nominalizez pentru ca leapsa deja cred c-a ajuns pe la majoritatea, asa ca eu va invit pe cei care n-ati facut-o sa o luati de la mine:). Sa-i dam drumul.

Regulile: 

1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei-blogului care ţi-a acordat premiul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4. Nominalizează 9 bloguri pe cale le admiri şi au mai puţin de 200 de urmăritori (ee da!)
5.Anuntă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.

Hm, 11 lucruri despre mine, sa vedem:

1. sunt un cumparator obsesiv de carti:))
2. citesc multe carti.
3. sunt o fire impulsiva, usor egoista, sarcastica si glumeata.
4. urasc minciuna si prostia.
5. imi place mult sa ascult muzica, mai mereu.
6. foarte greu imi place un film, am pretentii multe.
7. iubesc movul.
8. imi plac ploaia si fulgii de zapada.
9. imi place ciocolata:X
10. dorm mult:))
11. visez mult cu ochii deschisi.

Acum intrebarile primite:)

1. Credeţi în existenţa unicornilor?
Sincer nu m-am gandit c-ar exista.

2. Care sunt florile preferate?
N-am unele, dar ghioceii sunt draguti.

3. Ce zodie suntetţi şi care e trăsătura specifică zodiei?
Sunt fecioara si un spirit critic:))

4. Ce părere aveţi despre cai? Aşa, în mare. 
Sunt frumosi si au o anumita suplete, tinuta.

5. Aţi văzut vreun episod din Teen Wolf? Da, atunci ce părere aveţi despre Stiles? Dacă nu, google it, că tot vreau să ştiu ce părere aveţi despre Stiles :))
Am vazut Teen Wolf si Stiles e chiar simpatic.

6. Will-Jem? Pentru cei care au citit DI. Pentru cei care totuşi n-au citit DI, Adrian-Dimitri (AV)?
O sa citesc DI cand o sa pun mana pe ele:)). Prefer pe Dimitri, dar daca incep Bloodlines poate-mi place si Adrian.

7. Care este porecla voastră şi de ce?
N-am o porecla.

8. Aţi mâncat vreodată prăjitură cu mac şi nucă de cocos? Aţi mânca? :D
N-am mancat, insa sunt curioasa ce gust are.

9. Vă place ploaia? :D
Da.

10. Culoare-cifră norocoasă?
N-am.

11.Trupa preferată?
N-am una anume. (la cate ascult:)) )

Acestea au fost intrebarile. Pentru cei ce vor lua leapsa de la mine iata intrebarile:

1. Care-i genul vostru preferat in materie de literatura?
2.Cumparati majoritatea cartilor pe care le cititi sau le imprumutati?
3. Ce defect nu inghititi la personajele din jur?
4. Aveti un desert preferat?
5. Ce cuvant v-ar  descrie aproximativ?
6. Aveti vreun tic verbal?
7. Sunteti o fire rabdatoare sau mai putin?
8. Ce faceti in timpul liber?
9. Aveti vreun animal de casa?
10. Ati vrea un animal de casa?
11. Care-i autorul vostru preferat? (maxim 3 autori)

V-as ruga sa-mi lasati linkurile daca preluati leapsa:)

1 comentarii:

meduza spunea...

Mersi că ai făcut-o :D :*