luni, 25 martie 2013

Leapsa

Sal'tare!

Ce faceti? Eu tocmai am terminat o alta carte si ma bucur ca in acest weekend am reusit sa citesc doua carti. Daca vreti sa fiti la curent cu lecturile mele *pentru ca uneori n-am timp sa postez pe blog ce citesc* ma gasiti pe goodreads aici . Lasand acest lucru am primit o leapsa, a doua oara, asa ca va las link aici unde am facut-o si o sa raspund doar la intrebari:). A, sa nu uit, de data aceasta am primit-o de la Sandy . Iata intrebarile:


1. Care e ultima carte citita?
Tocmai am terminat Anna and the french kiss.

2. Ce parere ai despre Lana del Rey? Iti plac melodiile ei?
Am ascultat doar o melodie de-a ei, nu e genul meu.

3. Care e citatul tau preferat?
N-am unul preferat.

4. Cartea preferata?
Cam greu de zis, dar momentan cea mai buna carte citita anul acesta este Hopeless. 

5. Ce gen de carti iti plac?
Citesc atat YA cat si Contemporary, thriller si fantasy. Depinde de carte, daca ma prinde:)

6. Ce film mi-ai recomanda?
Hm, poate Flipped sau The Butterfly effect. Sau daca-ti plac comediile as zice A Thousand Words.

7. Vampiri sau varcolaci?
Vampiri.

8. Iti plac desenele animate?
Da, imi plac. Chiar si acum m-as uita daca as avea timp. Desigur tot la cele vechi, uneori ma enervez ca Fox Kids nu mai e.

9. Blogspot sau Wordpress?
Blogspot.

10. Esti fan Divergent?
Inca nu m-am apucat de serie, dar e pe lista.

11. Daca ai fi vrajitor/vrajitoare ce putere ai vrea sa ai? De ce?
Telepatia poate. Uneori e greu sa intelegi oamenii.


Leapsa o poate lua oricine si intrebarile le gasiti aici :)

0 comentarii: