marți, 28 mai 2013

40% reducere la Fantasy Happy Hour! - Editura Corint



Dezvăluiri de sucub, ultimul volum al seriei, este mai mult decât un simplu romance paranormal despre escapadele unui sucub simpatic ─ este o carte despre dragoste, prietenie, intrigi, decepţii şi acceptare. Şi, deşi previzibil, sfârşitul aduce cu el răspunsul la multe întrebări şi dă sentimentul unei încheieri satisfăcătoare a poveştii Georginei.


Magie + mai multe dimensiuni + răzvrătire împotriva unui guvern totalitar + copii care conduc lumea + dragoste + aventuri + suspans!Pare combinaţia perfectă pentru o carte bună, nu-i aşa?


Un triunghi amoros mortal străbate timpul, din Florența sfârșitului de veac cincisprezece până într-un orașel american din zilele noastre - povestea iubirii adolescentine între doi frați vampiri și frumoasa fată împărțită între dragostea lor.

Cumpără acum cu numai 22 lei primele 4 volume din seria Jurnalele Vampirilor!


Premiul pentru CEL MAI BUN ROMAN DE DRAGOSTE PENTRU TINERI, acordat de Asociaţia scriitorilor de Romane de Dragoste din America 

BESTSELLER NEW YORK TIMES 

BESTSELLER USA TODAY 

BESTSELLER PUBLISHERS WEEKLY 

Când Luis mi-a zâmbit şi am simţit fiorul atracţiei, am intrat în panică. Nu-mi permit să las garda jos, iar un tip ca Luis e la fel de periculos ca Marco. Îmi dau seama de asta după felul cum surâde. Arată destul de inocent, dar nu mă păcăleşte el pe mine. Poate pe alte fete, dar nu pe mine...

0 comentarii: