miercuri, 12 iunie 2013

Darul (Vrajitor si Vrajitoare, #2) de James Patterson


ASCULTAŢI-MĂ! NU MAI AVEM PREA MULT TIMP…

Ei o numesc pe sora mea vrăjitoare, iar pe mine vrăjitor. Suntem consideraţi criminali, aşa-zişii voştri duşmani, şi suntem căutaţi. Dar trebuie să mă credeţi când vă spun că acestea sunt cele mai cumplite vremuri şi că vremurile cele mai bune nu au rămas decât o amintire îndepărtată.

Imaginaţi-vă că toate lucrurile pe care le-aţi iubit cel mai mult – şi pe care probabil le-aţi considerat absolut normale – sunt acum interzise. Cărţile voastre, muzica, filmele, arta… totul vă este răpit. Pus pe foc. Asta e viaţa sub dominaţia Noului Ordin. Acum, cu fiecare răsuflare din piept, trebuie să luptăm pentru orice libertate care ne-a mai rămas. Chiar şi imaginaţia ne este în pericol.

Dar dacă vă număraţi printre puţinii care au scăpat din ghearele Noului Ordin, trebuie să ne ascultaţi povestea. Pentru ca atunci când noi nu vom mai fi, să mai rămână cineva care să răspândească adevărul. Cineva care să poarte lupta cea dreaptă.
Şi iată povestea noastră…



Parere: Mi-a placut acest volum. Si la fel ca primul a fost plin de momente intense, de actiune, de tensiune, de rasturnari de situatie, de replici si situatii amuzante care ne-au mai descretit fruntile si ne-au lasat sa respiram, apoi iar o luam la vale cu montagne-russe-ul in aceasta cursa ametitoare. Pentru ca Cel Care Este Unicul  nu se lasa batut si fratii nostri W.W nu sunt lasati deloc in pace, ajung sa fie alergati, vanati, batuti, infometati...si aruncati in toaleta. Aflati voi cum se intampla toate astea, in cele mai mici detalii citind cartea.

Pe tot parcursul cartii m-am intrebat ce se mai poate intampla, cine ii va mai ajuta cand nu parea nimeni prietenos, cine le va da un sfat cand toti voiau sa-i omoare, cine le va intinde o mana cand sunt vazuti ca niste ciudati. Iar in tot acest vartej eu deja nu mai stiu ce sa cred despre Byron, e bun? E rau? Are remuscari? Sau vrea sa fie si de partea binelui, dar din cauza circumstantelor nu se poate...

Chiar daca cartea, la fel ca primul volum, pare o lectura scurta, rapida, atat datorita numarului de pagini, dar si al capitolelor scurte eu cred ca va va intriga la fel ca o carte serioasa si veti incepe sa va intrebati ce mai urmeaza, ce vor mai reusi ei sa faca, cum il vor mai enerva pe Unic si pe acolitii lui, ce vraji mai descopera si mai ales cat de exploziva devine Wisty. Si-n tot acest amalgam se mai picura si putina tristete, avem si momente triste, in care cei dragi nu sunt unde am vrea sa fie si mai ales cum am vrea sa fie. 

De la volumul urmator nu stiu la ce sa ma astept pentru ca nu-mi pot da seama ce urmeaza, cartea se termina intr-un mod... intrigant as zice, dar astept sa apara la noi si sa-l citesc cu aceeasi placere. 


5/5

0 comentarii: