luni, 29 iulie 2013

Library Haul

Sal'tare! Asa cum v-am propus pe facebook acum ceva vreme o sa apara pe blog o noua rubrica numita Library Haul in care o sa va arat ce carti imprumut eu de la biblioteca. Poate ca prin aceste postari o sa descoperiti carti care va vor placea si imi veti cunoaste si mie gusturile. Nu stiu daca voi recenza mereu aceste carti, dar in mare parte asa fac si asa am facut si pana acum. Pentru ca ar fi fost imposibil sa detin atatea carti, plus ca unele le citesc o singura data. Iata ce mi-am luat astazi de la biblioteca:



 Am imprumutat volumele 2 si 3 din trilogia Millennium, pentru ca pe primul il am si de multa vreme vreau sa le citesc. Am auzit doar lucruri bune despre ele. Ma sperie putin pentru ca-s destul de mari, dar vom vedea.





Si am mai imprumutat:

Manham, un sat linistit din Anglia, cu un peisaj maturat de ploi, plin de zone mlastinoase si de balti; o comunitate restransa, ce isi duce viata intr-un ritm molcom, departe de agitatia orasului. Acesta este fundalul pe care incep sa se petreaca niste crime oribile... Satenii, pana atunci incremeniti in timp, lipsiti parca de orice reper al lumii moderne, sunt smulsi din aparenta lor bonomie si devin, treptat, niste fiare in cautarea nu atat a vinovatului, cat a unui tap ispasitor.
In acest context nefericit, dorinta de anonimat a tanarului doctor David Hunter, sosit in sat de doar trei ani, din agitata Londra, cu scopul de a-si gasi linistea si de a se ingropa intr-o munca de rutina, se spulbera.



Dupa cate se vede voi avea parte de doua saptamani destul de pline de suspans, dar cine stie, poate se mai strecoara si altceva. Daca ati citit vreuna din aceste carti imi puteti spune in comentarii si cum vi s-a parut.

1 comentarii:

Alina P. spunea...

Si eu urmaresc de ceva vreme la biblioteca al treilea volum de la Millennium, dar nu l-am prins pana acum la biblioteca :(