joi, 11 iulie 2013

Maraton de lectura - Ziua 3

Pagini citite: 250 + 286 + 331
Pagini citite in total: 1616
Carti terminate: 3


Cum acum doua zile si ieri am stat cam prost la capitolul lectura si am avut o foarte mare lene, astazi m-am trezit cu gandul sa citesc cat mai mult si sa fac aproape orice sa termin cele 3 carti pe care mi le propusesem. Ceea ce am si facut si nu pot decat sa ma bucur. Am citit Num3re, Despartirea - volumul 4 din Cercul Secret si Si daca as mai trai o data

Num3re s-a dovedit a fi cartea care nu m-asteptam si nu pentru ca nu mi-a placut, dar mi s-a parut ca s-a indepartat de la ideea reala sau aia pe care o voiam eu, de cand am auzit de carte. Cred ca autoarea putea valorifica altfel ideea si lucrurile ar fi capatat un alt sens. Iar finalul? Nu stiu ce sa zic. Din partea mea are un 3/5, dar nu stiu daca voi mai citi urmatoarele volume sau poate nu foarte curand. 

Eram destul de sceptica referitor la Despartirea pentru ca poate stiti si voi ca volumele ce continua seria sunt scrise de alta autoare, decat de L.J. Smith. Dar sincer mie mi-a placut, n-am observat vreo diferenta mare comparativ cu celelalte volume, personajele au fost la fel, a avut suspans. O sa continui seria. Am notat-o cu 4/5.

Si ultima carte citita astazi Si daca as mai trai o data a fost o surpriza totala. Am mai citit destule carti ale lui Marc Levy, dar nu si una cu iz politist, care sa ma faca sa vreau s-o devorez, sa ma faca sa suspectez pe toata lumea, sa doresc sa aflu cine naibii l-a ucis si cum se va termina povestea. Sfarsitul? Mi-au explodat ochii - nici prin cap nu mi-ar fi trecut cine e criminalul, de ce-a facut-o si mai ales ce se va alege de Andrew. Chiar daca nu va place Levy, dar va plac cartile politiste eu v-o recomand. Posibil sa apara si o recenzie separata a cartii. Dar de la mine are sigur 5/5.


Pai, cam asta este bilantul pe ziua de astazi, eu ma declar chiar multumita de el, e o performanta pentru mine sa citesc 3 carti intr-o zi, dar nu stiu daca as repeta-o prea des. Pentru ca in afara de citit si nevoi biologice n-am prea servit. Si n-am nici cea mai vaga idee ce voi citi maine. Voi ce-ati citit azi?

0 comentarii: