joi, 15 august 2013

Recenzii scurte #8




 

Sal'tare!

Stiu ca n-am mai postat de foarte mult timp in cadrul acestei rubrici, dar ori am fost plecata, ori am postat recenzii intregi, ori am citit in loc sa ma opresc putin si sa notez niste pareri. Dar o sa scriu acum pentru ca sunt cateva carti pe care le-am citit, mi-au placut, dar n-am destule cuvinte si timp ca sa scriu recenzii separate. Si totusi vreau sa va vorbesc despre ele si sa vi le recomand:). Asa ca incepem:


Recunosc c-am fost foarte sceptica in legatura cu aceasta serie, pentru ca n-am auzit decat foarte putine pareri bune si chiar imi parea rau ca am facut rost de ele. Dar citind primele trei volume trebuie sa zic ca mi-au placut, sunt interesante, amuzante, lecturi usoare, placute si chiar daca nu sunt genul ala de romane complicate si serioase eu zic ca merita citite. Actiunea e bine construita, povestea la fel, personajele sunt complexe, descrierea e ok. Abia astept sa citesc si urmatoarele volume pentru ca devin din ce in ce mai bune. Am notat primul volum cu 4/5 si celelalte doua cu 5/5.




 It’s been five years since I clicked Send
Four years since I got out of juvie.
Three months since I changed my name.
Two minutes since I met Julie.
A second to change my life.

All Dan wants for his senior year is to be invisible. This is his last chance at a semi-normal life. Nobody here knows who he is. Or what he’s done. But on his first day at school, instead of turning away like everyone else, Dan breaks up a fight. Because Dan knows what it’s like to be terrorized by a bully—he used to be one.

Now the whole school thinks he’s some kind of hero—except Julie. She looks at him like she knows he has a secret. Like she knows his name isn’t really Daniel...


Am vrut sa citesc cartea aceasta pentru ca mi s-a parut interesanta si originala, cred ca fiecare ar trebui sa se puna in locul celuilalt atunci cand judecam pe cineva fara sa-l cunoastem cu adevarat. Si n-as zice ca Dan are parte de o viata prea fericita cand ajunge la noua scoala, ci chiar gusta din propriul medicament. Sincer m-asteptam la un final fericit si ce parea o carte usoara si dulce mi-a lasat un gust amar, cam asa e si viata. I-am dat 3/5.


Roger Sheringham este foarte mandru de grupul de investigatie pe care l-a creat si pe care il conduce, dat fiind ca acesta reuneste cele mai stralucite minti ale Londrei, si este convins ca la intalnirile lor se poate gasi mai mult geniu criminalistic decat in orice alt loc. Cand un caz de asasinat din lumea buna nu-si gaseste rezolvarea, inspectorul-sef Moresby le permite membrilor cercului lui Roger sa conduca cercetari paralele. Cei sase detectivi de ocazie au astfel sansa sa puna in aplicare ceea ce pana acum au teoretizat numai, desi toti au meserii sau preocupari care ii fac sa se intereseze de lumea crimei. Unul dintre ei a mai avut insa prilejul sa exerseze, iar asasinarea doamnei Bendix nu este ceea ce parea la prima vedere... Este asasinul foarte abil sau doar foarte norocos? Membrii grupului trebuie sa raspunda.


Sincer, am citit cartea asta pentru ca era de secole pe raft si se pusese praful pe ea. Si vazand ca nu-i asa mare am zis s-o citesc. A fost... ok. Mi-a placut sa vad ideea fiecaruia legata de cine pe cine a omorat, dar ca naratiune m-a plictisit complet si nici macar la final nu m-a dat pe spate. I-am dat 2/5.



Dying sucks
...and high school senior Ember McWilliams knows firsthand. 

After a fatal car accident, her gifted little sister brought her back. Now anything Ember touches dies. And that, well, really blows.

Ember operates on a no-touch policy with all living things--including boys. When Hayden Cromwell shows up, quoting Oscar Wilde and claiming her curse is a gift, she thinks he's a crazed cutie. But when he tells her he can help control it, she's more than interested. There's just one catch: Ember has to trust Hayden's adopted father, a man she's sure has sinister reasons for collecting children whose abilities even weird her out. However, she's willing to do anything to hold her sister's hand again. And hell, she'd also like to be able to kiss Hayden. Who wouldn't?

But when Ember learns the accident that turned her into a freak may not've been an accident at all, she's not sure who to trust. Someone wanted her dead, and the closer she gets to the truth, the closer she is to losing not only her heart, but her life.

For real this time.


Am tot auzit de aceasta autoare si mai ales de seria scrisa de ea, dar cum aveam cartea asta si e stand-alone am zis ca e mai usor sa-mi fac singura o parere despre cum scrie citind-o decat sa incep seria. Pentru ca nu-mi place sa incep o serie si sa n-o termin. Revenind la carte, mi-a placut mai mult decat credeam si trebuie sa zic ca descrierea nu ma convinsese - suna prea tipica si cliseica. Ceea ce face cartea buna, interesanta, intriganta, si-ti creste curiozitatea si dorinta de a afla ce se intampla, cum, de ce si cine ce face e felul in care e scrisa, simplist, dar interesant, cu descrieri, actiune, suspans si personaje care nu se incadreaza in tipare. De exemplu Ember nu e fata speriata, inocenta ce asteapta sa fie salvata si nu se increde in oricine, iar Hayden nu e nici cavalerul in armura, dar nici baiatul rau ce se da mare. Mi-a placut mult cartea si sigur ma voi apuca si de serie. V-o recomand, chiar daca ideea mi s-a parut putin asemanatoare cu alta carte. I-am dat 5/5.



  Pentru ca mi-a placut foarte mult seria Academia Vampirilor am hotarat sa citesc si "continuarea" care se axeaza mai mult pe Adrian Ivashov si pe Sydney, care face parte din Alchimisti. A fost putin ciudat sa vad un alt personaj ca fiind principal, pentru ca ma obisnuisem sa o aud pe Rose, dar si Sydney e draguta si nu-i asa slaba si breakable cum o vad unii. Imi place si ca Rose apare putin si m-am bucurat s-o revad, iar in volumul doi e posibil sa apara si Dimitri. Nu cred ca el si Adrian se vor placea prea mult. Per total volumul a fost bun, bine scris, ma face sa aflu ce se intampla si abia astept sa vad cum va evolua relatia dintre Adrian si Sydney, pe langa tot ce se intampla in jur. Adica a fost o carte plina de suspans, chiar daca dureaza putin pana suntem "bagati" in poveste si pana lucrurile incep sa mearga, dar apoi nu o mai lasi din mana. Am dat 5/5.





It started with a bus crash.
Daisy Appleby was a little girl when it happened, and she barely remembers the accident or being brought back to life. At that moment, though, she became one of the first subjects in a covert government program that tests a drug called Revive.
Now fifteen, Daisy has died and been Revived five times. Each death means a new name, a new city, a new identity. The only constant in Daisy's life is constant change.
Then Daisy meets Matt and Audrey McKean, charismatic siblings who quickly become her first real friends. But if she's ever to have a normal life, Daisy must escape from an experiment that's much larger--and more sinister--than she ever imagined.
From its striking first chapter to its emotionally charged ending, Cat Patrick's Revived is a riveting story about what happens when life and death collide.


Cartea mi s-a parut interesanta, coperta m-a intrigat de cand am vazut-o si azi am decis ca-i timpul sa o citesc si sa vad ce-i cu ea. Mi-a placut mai mult decat speram, stilul te prinde imediat si chiar daca m-asteptam la ceva complicat si greu de trecut prin, a fost o lectura usoara, de vara, am citit-o repejor, dar nu-i scrisa prost. Doar e scrisa intr-un fel light si are suspans, romance, momente amuzante si tot ce-i trebuie. Daisy e tare draguta, ar Audrey si Matt au fost la fel de simpatici. Doar ca-n carte e si un moment amar. E o carte ce zic eu ca merita citita chiar daca, sincera sa fiu, eu n-am mai auzit deloc de ea. I-am dat 4/5



Cam atat pentru moment si sper sa nu mai uit sa trec p-aici.

0 comentarii: