joi, 5 septembrie 2013

Library Haul #3 + Ce mi-am mai luat #20

Sal'tare!

Ce mai faceti? Cum stati cu lectura? Eu binisor, incerc sa citesc cat mai am timp, dar vreau sa fac si alte lucruri. Si e greu sa ma impart. In august am primit patru carti la care deja am postat recenzii pe blog, adica Sub aceeasi stea , Creatura , lasa-ma sa intru si Fata disparuta. Cam asta e "ce mi-am mai luat eu" in august. 

Vorbind de Library Haul, da, iar am fost la biblioteca, desi am atatea carti de citit, paperback si e-books, insa nu ma pot abtine. Atunci cand vad ceva ce vreau sa citesc cam greu sa nu imprumut. Asa ca am prelungit termenul la Gazda si am mai luat:


Acum sa vedem si daca reusesc sa le citesc pe acestea, ceea ce eu mi-am propus. Pana data viitoare happy reading tuturor!:)


P.S. imi puteti spune ce mai citit voi in the comments.

1 comentarii:

Alexandra Ali spunea...

Trandafiri am citit si eu si mi-a placut. Tocmai am terminat o trilogie de Nora Roberts-Crucea lui Morrigan, Dansul Zeilor si Valea Tacerii - foarte, foarte interesant, si am primit in dar de ziua mea Detectivii salbatici de Roberto Bolaño. Voi mai avea ce citi. ;)