luni, 30 septembrie 2013

Weekly Reading #11


Pentru mine septembrie n-a fost o luna buna, si pe langa faptul ca am racit aproape saptamanal, ca sa nu spun zilnic, pofta mea de lectura a tins spre minus, rau de tot. Am avut si alte treburi de facut, cand am avut timp am preferat sa pierd vremea pe net, sa ma uit pe pereti, stiti si voi... orice decat sa citesc. Si nu ca n-as fi vrut, dar... fie. Ce-am reusit sa citesc:


Daca vreti sa stiti cam ce note am dat cartilor sau daca doriti sa m-aveti "preten" pe goodreads atunci aici este linkul click!!! . Recenzii la majoritatea vor aparea si pe goodreads si pe blog, pentru ca particip in cadrul blog tour-urilor, asa ca stati prin zona. Eu momentan citesc eroare judiciara de Anne Holt si probabil, sper, sa o termin pana diseara. Cel mai posibil maine va aparea si un nou Library Haul si cat de posibil sa apara si un Book Haul. V-astept sa-mi ziceti voi ce-ai mai citit, poate mai mult ca mine, sau daca aveti recomandari, intrebari, critici. 

Pana data viitoare, happy reading!:)

0 comentarii: