vineri, 28 februarie 2014

Wrap Up - Februarie

Sal'tare!

Era sa si uit ca astazi e ultima zi din luna, si asa cum v-am obisnuit o sa vorbesc despre cartile pe care le-am citit in luna februarie. Eu zic c-am citit destul de mult, nu prea am avut timp cu sesiunea, noul semestru si asa mai departe, insa am reusit, destul de bine chiar, sa-mi fac timp si pentru lectura. Daca am facut recenzii vreunei carti numite aici o sa va las linkul, daca sunteti curiosi sa vedeti cum mi s-a parut:) Sa-ncepem.

  • Inner Core (Stark, #2) by Sigal Ehrlich - review/recenzie
  • Secretul Vraciului (Cronicile Wardstone #3) de Joseph Delaney - seria asta e foarte buna si interesanta. imi place foarte mult si v-o recomand, daca va tenteaza.
  • Minunea de R.J. Palacio - recenzie
  • Big Girls Do It 1-3 by Jasinda Wilder - tot auzisem de serie, insa mi s-au parut mediocre. daca altora le plac, eu nu ma supar.
  • Labirintul mortii de Oana Stoica-Mujea - recenzie
  • Niciodata impreuna? de J.A. Redmersky - recenzie
  • Undying (Undying, #1) by Valerie Grosjean - review
  • Once a Witch (Witch, #1) by Carolyn MacCullough - am citit-o in format e-book, in engleza. a fost o lectura draguta, si atat.
  • Unbound (All Good Things #1) by Georgia Bell - review
  • Five - Out of the Dark (Five #1) by Holli Anderson - review
  • The Headhunters Race (Headhunters #1) by Kimberly Afe - review
  • Between Us by Jen McLaughlin - review in curand (in cadrul blog tour-ului)
  • Jurnalul unui adolescent timid de Stephen Chbosky - desi nu i-am facut recenzie a fost geniala!!!
  • Uite, asa arata fericirea de  Jennifer E. Smith - recenzie
  • Rosu de rubin (Culorile dragostei #1) de Kerstin Gier - a fost interesanta si amuzanta. abia astept sa le citesc pe urmatoarele.
  • Hotul de carti de Markus Zusak - recenzie
  • Nu-i timp de ramas-bun de Linwood Barclay - recenzie


  • Sunt mai multe decat imi aminteam eu:)), ceea ce-i bine. Se pare c-am citit 19 carti, dintre care 10 in engleza. Mi-as dori sa citesc mai multe in romana si chiar imi propun sa fac asta in martie. Ceea ce inseamna ca voi citi doar din ce-am in biblioteca. Va fi interesant. Voi ce-ati citit? Tineti minte ca nu numarul conteaza, ci sa va placa voua; fiecare are un anumit ritm de a citi, anumite obiceiuri si nu trebuie sa concurati cu cineva. Doar simtiti-va bine:) 

    Pana data viitoare eu va urez lectura placuta!

    0 comentarii: