joi, 13 martie 2014

RECENZIE - Febra Neagra (FEVER #1) de Karen Marie Moning

Cand MacKayla afla ca sora ei Alina a fost ucisa in Irlanda - dupa ce i-a lasat un mesaj criptic pe telefon -, decide sa plece la Dublin in cautarea unor raspunsuri.

Dar incercarea de a-l descoperi pe asasinul Alinei o atrage intr-o lume de umbre in care nimic nu e ceea ce pare, unde binele si raul poarta aceeasi masca seducatoare. Curand, MacKayla trebuie sa faca fata unei provocari majore: sa ramana in viata si sa invete sa manuiasca o putere pe care nu stia ca o detine - o putere care ii ingaduie sa vada dincolo de lumea oamenilor, in periculosul taram locuit de Fae…

Pe masura ce patrunde in enigma mortii surorii ei, iar granita intre lumi incepe sa se naruie, adevarata misiune a lui Mac devine tot mai clara: trebuie sa gaseasca misterioasa Sinsar Dubh - Cartea Neagra, un manuscris vechi de milioane de ani care contine intre paginile sale incifrate cea mai primejdioasa dintre vraji -, caci cel care pune primul mana pe ea va detine controlul total asupra celor doua lumi.


RECENZIE:

Inainte sa incep si sa incerc sa-mi exprim parerea legata de aceasta carte, vreau sa zic ca doresc urmatorul volum, si celelalte de dupa el, acum! Cat mai repede! Pentru ca am atatea intrebari la care vreau raspuns si mai ales am o curiozitate crescanda fara de Mr. Barrons; sunt destule chestii legate de el pe care le vreau lamurite.

Sincer, eu m-am apucat sa citesc cartea fara sa ma uit peste synopsis, asa ca am aflat anumite detalii ale povestii odata cu Mac, si cred eu ca asa e mai interesant. Adica nu vezi unele lucruri ce pandesc de dupa colt si mi-a placut faptul ca a existat cumva un echilibru, adica unele lucruri le-a aflat singura, si accidental, "lovindu-se" de ele, si altele le-a aflat or de la noul ei amic, ori din carti. 

Volumul acesta a fost interesant, plin de suspans, uneori m-am trezit chicotind singura din cauza remarcilor lui Mac sau ale lui Barrons, alteori am fost atat de prinsa in poveste, ca nici n-am vazut cum au zburat paginile si capitolele. Trebuia sa fie mai lunga... mai vreau. 
Ideea e ca are un ceva ce te atrage, te face curios, intr-un fel vrei sa o savurezi si in alt fel ai citi-o foarte repede, din cauza curiozitatii si a tot ce se intampla. 

Ceea ce parea pentru MacKayla o calatorie scurta si care se finaliza cu toate raspunsurile pe masa, s-a dovedit a fi doar inceputul. Pentru ca situatia e mai complicata decat pare si nu-s implicati doar oameni. Plus ca lipsesc/dispar/sunt ascunse/uitate parti din oras. Serios? Asta e pe atat de genial, pe atat de ciudat si de infricosator. Si gandindu-ma la asta imi zboara mintea si spre alte lucruri ciudate din carte; insa nu vreau sa va vorbesc de ele, pentru ca doresc sa le aflati singuri.

Sa vorbim putin despre Mac si Barrons. Mac... si Barrons... ce sa va zic eu despre ei. Nu prea stiu ce, pentru ca am eu impresia ca trebuie sa cititi cartea/seria asta ca sa-i cunoasteti cu adevarat, pentru ca eu sigur n-as reusi sa-i schitez macar. Insa va zic ca aceste personaje mi-au parut reale, adica oameni, si i-am putut simti si vedea de-a lungul paginilor si capitolelor. Si deja mi-e dor de ei.

Asa ca, ce sa o mai lungim, puneti mana pe carte, cumparati-o, daca n-ati facut asta deja, luati-o de pe raft, daca ati lasat-o acolo, si bucurati-va de poveste. Stiu ca o sa va placa!:)


5/5

P.S. am uitat sa zic de lumea geniala pe care autoarea creat-o si toate acele creaturi. dar e geniala, totul e genial. 

1 comentarii:

Unknown spunea...

Want, want! O vreau! Am auzit atatea despre ea si toata lumea a inceput sa-mi spuna cat e de frumoasa cartea si acum o vreau si eu :))