joi, 15 mai 2014

Epic. Legende fantasy de (Editor) John Joseph Adams - NOU la TREI

  
Titlul original: EPIC: Legends of Fantasy
Limba originală: engleză
Traducere de: Ana Veronica Mircea, Laura Bocancios, Mihai-Dan Pavelescu
Anul apariţiei: 2014
Format: 130 x 200 mm, paperback
Nr. de pagini: 760

„Cea mai bună antologie fantasy a anului." -- Fantasy Literature

„Voi spune povestea, aşadar… dar va trebui să fiţi cu băgare de seamă, pentru că nici povestitoarea însăşi n-o înţelege pe deplin.
Am să vă povestesc ce mi-a prezis vrăjitoarea.
Am să vă povestesc despre iubirea pe care am avut-o şi am pierdut-o.
Am să vă povestesc despre…"

Epic. Legende fantasy cuprinde 17 proze scrise de unii dintre cei mai faimoşi autori moderni: George R. R. Martin, Terry Brooks, Ursula K. Le Guin, Robin Hobb, Orson Scott Card, Tad Williams ş.a.

„O vitrină excelentă a tot ce are mai bun literatura fantasy actuală." -- Publishers Weekly

„Aceasta nu este una dintre cărţile pe care să le devorezi pe nerăsuflate, ci dintre cele pe care le savurezi de-a lungul multor seri de lectură." -- Locus

Poreclit „regele antologiilor", americanul John Joseph Adams (n. 1976) a editat până în prezent douăsprezece colecţii fantasy; în limba română a mai apărut volumul Tărâmurile pustiite (2009). A fost nominalizat de şase ori la Premiul Hugo şi de cinci ori la Premiul World Fantasy. Este editorul revistelor Lightspeed, Fantasy şi Nightmare şi una din gazdele podcastului The Geek’s Guide to the Galaxy pe Wired.com. Îl găsiţi on-line la johnjosephadams.com şi pe Twitter @JohnJosephAdams.

0 comentarii: