vineri, 6 iunie 2014

Surpriza? - Book Haul

Sal'tare!

Asa cum ziceam pe pagina de facebook  m-am trezit cu aceste frumuseti lucioase si infoliate la mine la usa. Inainte sa trecem la carti/poze, si sa vi le prezint, vreau sa spun ca, dupa parerea mea, elefant si-a imbunatatit serviciul de livrare. Pachetul a venit extrem de repede prin posta, doua zile, din ce mi s-a zis, cartile (toate) sunt in folie, fara nicio zgarietura cat de mica *asa cum mai gaseam* si-n pachet, ca sa nu se miste ele, era si o multime de folie din aceea cu bule. (habar n-am cum se numeste) So, good job, si sper sa ramana asa in continuare.

Acum sa trecem la carti. Mi le doream de mult timp si cineva mi-a facut-o. Stiti ce ciudat m-am simtit, ca un om amnezic chiar, pentru ca nu mai stiam daca am dat comanda sau nu? Si ajung acasa, deschid coletul si tadam:










Abia astept sa le citesc si sa ma tot holbez la ele:)) Si sa va spun si voua ce cred, desigur. Daca le-ati citit sau ati citit vreuna, mi-ar face placere sa aud parerea voastra, in comentarii, buna sau rea:)

2 comentarii:

Praf de stele spunea...

Ce de bunatati!! :) Nu am citit niciuna, dar mi-ar placea sa o fac!! Spor la citit!! :D

Anonim spunea...

Am citit "Înainte să adorm". <3
O recomand cu căldură, pun pariu că o termini în câteva ore pe nerăsuflate! :D