miercuri, 2 iulie 2014

RECENZIE - Enders (Starters #2) de Lissa Price


Aceasta diabolica Banca de Corpuri este distrusa acum!

Dar tinerii carora li s-au implantat cipuri continua sa fie controlati si manipulati de Enderi. Callie este urmarita de o fiinta sinistra! Nu mai stie ce e real si ce e fabricat in existenta ei, dar este pregatita sa lupte pentru adevar si o viata normala. Cu orice pret!



RECENZIE:


Cred ca stiti deja cat de mult mi-a placut primul volum din duologie, iar daca ati ratat, atunci va invit aici ca sa cititi recenzia. 


De cand am terminat primul volum, voiam sa citesc cotinuarea, pentru ca ma rodea curiozitatea. Autoarea reusise intr-o singura fraza, ultima chiar, sa ma sperie. Pur si simplu faptul ca reusisera sa distruga banca de corpuri nu mai insemna nimic, adica insemna, dar pentru Callie era doar inceputul. 


Nu va povestesc ce se intampla, doar va spun ca volumul acesta a fost la fel de bun sau si mai bun ca primul, ca momentele de respiro, care au fost putine, n-au facut decat sa adauge si mai mult suspans, iar personajele sunt mai duplicitare ca oricand. Si daca vreti sa intelegeti ce zic atunci cititi volumul asta, dupa ce l-ati citit pe primul. 


Si daca n-ati inceput inca duologia, ce faceti? E o idee interesanta si originala, foarte bina scrisa, cu personaje complexe si va promit - o sa aveti parte doar de suspans, actiune si multe, multe socuri. Mai ales in volumul doi, intreg volumul, te intoarce pe dos si nu mai stii cine cu cine e. Mie acum imi pare foarte rau ca s-a terminat si ca nu mai am ce citi.


Va rog, cititi cartile si nu veti regreta. Imi pare rau sa vad ca nu e asa de populara si ca multi cand le vad in librarii sau la biblioteca le ignora total. Cartile acestea merita mult mai multa atentie. Si daca sunteti in cautare doar de aventura si actiune atunci ati nimerit bine, sunt foarte putine momente siropoase. Ele se axeaza mai mult pe prietenie si familie si asta a fost inca un plus. Plus ca pentru iubitorii de tehnologie sau gameri iarasi e ceva potrivit. Dar nu mai incerc sa vi le vand, ci va las pe voi sa decideti.


5/5

4 comentarii:

The Antiquarian. spunea...

Mie mi-a plăcut mai mult Enders decât Starters, nu știu de ce. Frumoasă recenzie! :)

o zi bună
bobiță

Miruna Copoiu spunea...

... aştept o continuare. Prea captivantă seria.

giorgiana spunea...

Mi-a placut mult seria, pacat ca nu mai continua..mi-a placut actiunea ,personajele,ideea unui schimb virtual de trupuri...

BookLover spunea...

Iubesc cartea asta. As vrea încă un volum, pe putin, dar asta nu se va întâmpla