vineri, 8 august 2014

RECENZIE - The Final Warning (Maximum Ride #4) by James Patterson



Maximum Ride and the other members of the flock are just like ordinary kids-only they have wings and can fly. It seems like a dream come true...until they're hunted by the world's nastiest villains.

Max returns in a chilling adventure unlike any other. Safe havens for the six highly-sought-after winged kids have become increasingly hard to find, so the flock takes refuge in Antarctica with a team of environmentalists studying the effects of global warming. In this remote wilderness-whether pursued by corrupt governments, bioengineered bad-guys, or the harsh forces of nature-survival of the fittest takes a new twist!



RECENZIE:


Planuiam s-astept ca seria aceasta s-apara completa si la noi, dar tinand cont ca nu stiu cand va fi asta si cat va dura, m-am apucat sa citesc volumele in engleza. Povestea imi place prea mult si obisnuiesc sa devorez ceea ce-mi place, asa ca stiind ca volumele sunt aparute in afara si m-asteapta, n-am vazut nimic care sa ma opreasca.


Sincer seria e una din placerile mele vinovate sa zic, pentru ca se citeste extrem de repede, e amuzanta, are suspans, personajele sunt un mix de inteligenta, sarcasm, inocenta si tarie de caracter, iar ideea e oarecum originala. Dar acest volum mi-a placut mai putin decat primele trei din serie. De ce? Nu mi s-a parut atat de plin de actiune, totul a luat-o intr-o directie pe care n-o asteptam si nu stiu daca-mi place, iar de aici...


Nu zic ca acest volum a fost rau, dar zau... sa mergem in Antarctica si sa studiem efectele incalzirii globale? Inteleg cam care a fost ideea si contextul, dar cam prea tras de par pentru mine. Insa ultimele capitole sa zicem c-au salvat oarecum cartea, iar prima parte a fost si ea extrem de buna si intriganta. Plus ca ritmul alert a ramas acelasi, personajele au mai descoperit cate ceva despre ei, dar si despre dusmanii lor sau despre cei care vor sa le fie prieteni si sa-i transforme in soricei de laborator.


O sa continui seria, cu siguranta, chiar dupa ce inchei aici am de gand sa m-apuc de volumul urmator si urmatorul... si tot asa. Stiu ca unii spun ca s-au plictisit citindu-le sau ca nu sunt asa de interesante si bine construite, comparativ cu alte serii, dar mie-mi plac. Poate ca-s mai mult pentru tinerii adolescenti, decat tineri. Dar tot sunt interesante si pentru ce-mi ofera si cum le devorez eu n-am de gand sa renunt a le citi.


Daca vreti ceva pentru vara sau ceva rapid, usor, amuzant si cu de toate atunci cititi seria. Eu zic ca merita si ca ar trebui sa incetam sa mai facem comparatii ce nu-si au rostul. Important e sa ne bucuram ca avem atatea de citit si ca fiecare are ceva bun.


Poate ajung sa am si volumul asta *si restul* in biblioteca daca va aparea, candva, si la noi. Daca si voua va place seria poate mai imprastiati vestea ca sunteti doritori de a o citi in romana, complet.



4/5

0 comentarii: