miercuri, 18 martie 2015

EU, SUPERHAIOS! – O POVESTE DIN GENERALA (EU HAIOS! #3) de James Patterson - NOU la Corint Junior



  
Disponibil din: Mar 31, 2015

Descriere:

BESTSELLER NAŢIONAL ŞI INTERNAŢIONAL

Este oare Jamie Grimm cel mai amuzant puşti de pe planetă?

Încă nu-mi vine să cred, dar eu, Jamie Grimm, mă îndrept în sfârşit spre fi nala naţională a concursului Cel mai amuzant copil comedian de pe planetă, la Hollywood. Competiţia va fi una acerbă, dar, cu ajutorul prietenilor mei cei mai buni – şi al noilor fani –, poate că nu mă voi bloca pe scenă din cauza emoţiilor în faţa întregii naţiuni.

Mai am doar un singur lucru de făcut: să dovedesc că SUNT SUPERHAIOS !

FANII – ŞI CRITICII – LAUDĂ EU, SUPERHAIOS!

„Umor din belşug… care maschează durerea personală – o dovadă de putere interioară în faţa tragediei.” – Publishers Weekly

„Povestea mişcătoare şi finalul emoţionant reprezintă un triumf al spiritului lui Jamie.” – Kirkus Reviews

„O lectură surprinzătoare, plină de răsturnări de situaţie.” – School Library Journal

TRAILERUL CĂRŢII: 

0 comentarii: