sâmbătă, 21 martie 2015

RECENZIE - Pasiunea lui Cherry (The Chocolate Box Girls #1) de Cathy Cassidy



Descriere:

Cherry: Ochi migdalaţi fermecători, piele de culoarea cafelei cu lapte, imaginaţie debordantă, umor şi reacţii imprevizibile... 

Viaţa lui Cherry e pe cale să se schimbe pentru totdeauna. Împreună cu tatăl ei, se mută la Somerset, unde o mamă nouă şi patru surori noi - nouţe îi aşteaptă. Acolo vor să realizeze proiectul la care au visat dintotdeauna: o afacere cu ciocolată. 

Dar prima zi petrecută la Somerset îi oferă lui Cherry o surpriză: fermecătorul Shay Fletcher o vrăjeşte pe loc. O singură problemă: Shay are deja o iubită... Honey, nouă soră vitregă a lui Cherry. 

Cherry ştie foarte bine că prietenia ei cu Shay e periculoasă. Dar asta nu înseamnă că poate sta departe de el... 

Seria Clubul fetelor dependente de ciocolată are în distribuţie surori rebele, băieţi supercool şi una dintre marile iubiri ale lui Cathy - ciocolata.

RECENZIE:

Cred c-ar trebui să spun de la început că romanul acesta e pentru cititori mai mici, nu neapărat copilaşi, însă cei care abia intră în adolescenţă. Aşa ştiţi de la început cam cum e scrisă cartea şi cum lucrurile sunt tratate. 

Nu prea ştiam la ce să m-aştept, sincer, dar părea să fie ceva dulce şi simpatic, după descriere şi mai ales coperta, care în ciuda acelui roşu, arată tare delicioasă. Iar pe parcursul cărţii mi s-a făcut o poftă de ciocolată, încât... aş fi mâncat o întreagă fabrică :)) 

Pasiunea lui Cherry mi s-a părut un roman bun (ţinând cont de vârsta ce-o vizează), a avut şi momente amuzante, şi unele drăguţe şi pufoase, în care iubirea şi prietenia sunt preţuite şi cresc aşa de frumos. E o carte despre familie, prieteni, pierderi şi câştiguri, amintiri şi trăirea unor momente noi, cu persoane noi. Însă dacă dai la o parte limbajul simplist, nu simplu, şi tonul uşor copilăros, dar nu foarte, observi că tratează lucruri chiar serioase. Adică Cherry se trezeşte aruncată, într-o nouă familie, o casă nouă şi cu Honey pe cap, care nu-i face deloc viaţă uşoară. 

Am găsit în Honey fix tipul de puştoaică răsfăţată şi egoistă, care crede că i se cuvine totul şi că toţi trebuie să facă doar ca ea. Am înţeles c-a avut oarecare motive, dar şi aşa mi s-a părut total nesimţit din partea ei. Indiferent ce făceau ceilalţi, familia, prietenul ei şi Cherry, ei nu-i convenea şi ai fi zis că e un copil isteric. 

Eu am citit romanul la o vârstă în care sunt destul de departe de personaje, dar acest lucru nu i-a stricat farmecul şi nici nu a făcut povestea mai puţin plăcută. Pentru mine a fost o lectură scurtă şi rapidă, are şi 216 pagini, foarte uşoară, dar extrem de colorată şi frumoasă. Sunt sigură că dacă eram mai mică aş fi iubit-o şi mai mult şi aş fi simpatizat şi mai tare cu personajele. Aşa i-am privit ca pe nişte fraţi mai mici, dar de care tot mi-a fost drag. 

Recomand cartea atât celor ca mine, ce nu mai au vârstă personajelor şi au trecut deja prin acele momente, dar şi celor care poate au un frate sau mai ales o soră, o verişoară, o cunoştinţă, şi cred că li s-ar potrivi această carte. Un roman scurt, extrem de dulce şi colorat, dar şi uşor înţepător. Ca o brioşă din cacao, acoperită cu ciocolată din belşug şi cu un mic miez de mentă sau lămâie. 

Enjoy!

1 comentarii:

Simina S spunea...

Frumoasa recenzie !
Si eu doream sa-mi iau cartea, dar probabil va mai astepta.