duminică, 26 iulie 2015

Pachet neasteptat

Sal'tare! : )

Stiu ca de vreo doua zile tot spun ca voi face aceasta postare, dar mereu a intervenit ceva si n-am avut timp, apoi am uitat. Insa acum e aici.

Cum ziceam si pe pagina de facebook a blogului  am primit un pachet de la @Editura LEDA si de la @Corint Junior. In acel pachet erau carti si pentru mine, dar si pentru voi, tinand cont ca am primit cate doua exemplare. Asa ca vor fi concursuri pe pagina de facebook! Sa ne urmariti acolo daca nu vreti sa pierdeti toata distractia! : D 

Ce-am primit:

De la editura Leda am primit volumul trei din seria LUX


O poza cu toate volumele aparute pana acum: 


Si de la Corint Junior:


Cam atat. Stiu ca n-am mai postat book hauls, insa chiar n-am mai cumparat nimic de luni bune. Voi ce-ati mai cumparat sau primit? : )

2 comentarii:

Unknown spunea...

am primit Crime in serie de Anthony King

Unknown spunea...

ioi <3 *_*