marți, 28 iulie 2015

RECENZIE - Alunecare (Alunecare #1) de Jill Hathaway

Alunecare - Jill Hathaway

Descriere:

Sylvia „Vee“ Bell suferă de narcolepsie; cel puţin, aşa susţin medicii. Boala îi oferă lui Vee un talent uimitor: se poate „strecura“ în pielea celor din jurul său. Tânăra percepe, în acest fel, realitatea prin alţi ochi, iar simpla atingere a unui obiect poate declanşa un astfel de „episod“. 

Folosindu-şi extraordinara abilitate, Vee va încerca să rezolve o crimă, strecurandu-se... în mintea ucigaşului. 

Primul volum al seriei este captivant, de la prima pagină.

RECENZIE:

Ştiam de această serie/duologie dinainte să apară la noi şi chiar îmi doream s-o citesc, pentru că ideea e originală şi sună bine, coperta e frumoasă şi părea fix genul meu de carte. 

Sincer am citit-o în mai puţin de două ore şi am devorat-o fără să iau vreun pic de pauză, pentru că n-am putut. E scrisă într-un aşa fel, încât te prinde imediat şi chiar vrei să ştii ce urmează. 

Nu o să vă expun plotul, însă pot să zic că romanul asta a fost şi mai bun decât credeam eu şi chiar m-a dat pe spate. A avut acţiune cu duiumul, suspans, şi în unele momente mai că uiţi să respiri, şi nişte personaje foarte bine conturate. N-am văzut deloc ce avea să se întâmple, iar finalul şi cum totul s-a rezolvat iarăşi m-a luat prin surprindere.

Autoarea a reuşit, din punctul meu de vedere, să creeze romanul thriller perfect, pentru că are acţiune multă şi bine scrisă, are suspans dozat cum trebuie, are personaje solide şi chit că sunt multe, fiecare este bine individualizat. Există şi o legătură de iubire, însă este foarte, foarte, FOARTE puţin scoasă în evidenţă şi mai mult ea joacă rol de altceva. Dacă citiţi cartea atunci o să înţelegeţi ce vreau să spun. Plus că sincer, când vezi romanul ăsta cât e de subţire, adică ce puţine pagini are, îţi imaginezi că nu e mare lucru, însă greşeşti. Pentru că în acele puţine pagini e băgat atât de mult, cât unele cărţi de sute de pagini nu au. 

Scriitura simplistă, dar colorată, acţiunea, suspansul, întorsăturile de situaţie, faptul că Vee are acea calitate şi felul în care o foloseşte, întorsătura pe care o iau lucrurile, cine e vinovatul, totul creează un roman genial, pe care-l citeşti imediat şi la final o să-ţi pară rău! O să-ţi pară rău că şi mie, pentru că s-a terminat aşa repede! 

Vi-l recomand cu toate cuvintele pe care le am şi sincer cred că oricine, la orice vârstă, indiferent că eşti adolescent sau nu, se poate bucura de el. Lectură plăcută şi vă rog, VĂ ROG, citiţi-l! Nu veţi regreta! Mai ales dacă aveţi gusturi asemănătoare cu ale mele şi sunteţi nebuni după acţiune, suspans şi rollercoaster-e.

0 comentarii: