duminică, 2 august 2015

RECENZIE - Taine De Sucub (Georgina Kincaid #5) de Richelle Mead


Descriere:

Georgina Kincaid deţine puteri extraordinare. Nemurirea, seducţia, capacitatea de a adopta orice formă umană sunt o joacă de copii pentru un sucub ca ea. 

Însă e cu totul altceva să ajute la organizarea nunţii fostului ei iubit. Georgina nu este sigură ce e mai rău: faptul că Seth se căsătoreşte cu o altă femeie sau că ea trebuie să colinde tot oraşul Seattle ca să probeze rochii de domnişoară de onoare… 

Şi totuşi, adevărata ameninţare o reprezintă forţa misterioasă care-i bântuie gândurile şi încearcă să o ademenească pe un tărâm de dincolo. 

Iar Georgina ştie că mai devreme sau mai târziu va fi prea slabă ca să i se mai poată împotrivi…

RECENZIE:

Ah, chiar mi-era dor să mai citesc un volum din seria asta şi acum chiar îmi pare cumva rău că mai am doar unul de citit, şi apoi se termină. Însă, până la urmă toate lucrurile bune au un sfârşit. Revenind... 

Dacă mă citiţi de ceva timp, atunci ştiţi că citesc destul de repede aceste volume, adică le devorez de-a dreptul şi nici eu nu-mi dau seama cât de repede le termin. Dar cel mai important lucru e că seria devine mai bună cu fiecare volum, iar acesta şi cel de dinainte au fost geniale, la fel ca primul. Al doilea nu pot să zic că a fost favoritul meu, dar în fine. 

Taine de sucub a fost genul de volum care m-a luat prin surprindere, pentru că aşteptăm să fie ceva acţiune, ca-n oricare din ele, însă nu atât de multă. Pentru că sincer, la un moment dat, nu-mi venea să cred câte se întâmplă într-un singur volum. Iar unele lucruri nu le-am văzut venind, chiar deloc. Iar finalul volumului? Nu m-aş fi gândit. Adică nimic, dar nimic nu părea să arate că avea să se întâmple. Bine, poate unii din noi încă mai sperăm puţin, dar...

Citind cartea asta şi văzând toate personajele, pentru că toate care au apărut de-a lungul seriei, au fost prezente, cumva am simţit un gol în stomac. Pentru că ştiu că mai e puţin şi mă voi despărţi de ele şi chiar citesc seria de câţiva ani; poate şi ăsta e unul din motivele, în afara lenei mele şi a lipsei de timp, pentru care n-am terminat-o încă de citit. Toţi sunt geniali în felul lor şi amuzanţi şi buni şi răi şi extrem de complexi. Sunt genul de prieteni pe care ai vrea să-i ai întotdeauna lângă tine şi ştii că nu te-ar lăsa pentru nimic în lume, iar Georgina e o tipă extrem de norocoasă că îi are pe toţi alături de ea, iar în acest volum chiar i-au arătat-o. 

Nu mă mai lungesc, ci vă zic doar că seria asta merită şi dacă n-aţi citit-o sau n-aţi terminat-o până acum, atunci ar cam trebui! Iar eu mai am un ultim volum de care să mă bucur şi presimt că merg imediat să mă apuc de el. Seria chiar merită şi e genul care te ţine pe marginea scaunului şi te face să devorezi capitol după capitol, însă te face şi să râzi, să zâmbeşti, sunt şi momente romantice, şi prietenii foarte strânse, intrigi, suspans şi tot ce mai poţi să-ţi imaginezi. Chiar o recomand!

1 comentarii:

Unknown spunea...

Richelle Mead este una dintre autoarele mele favorite, seria Academia Vampirilor mereu va avea un loc special in inima mea.
Mi-a placut foarte mult aceasta serie, mi-a placut mult de Georgina pentru ca era genul badass, curajoasa si mereu pregatita de atac. Este o carte plina de actiune si suspans, fapt care imi reaminteste cat de dor imi este sa citesc aceasta carte.
Mai am ultimul volum de citit, care sper sa fie tradus in curand.
Felicitari pentru recenzie si keep going ! ^_^